Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХижняк, І.А.-
dc.date.accessioned2019-12-17T09:01:24Z-
dc.date.available2019-12-17T09:01:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10669-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – шляхи підвищення якості обслуговування підприємства готельного господарства. Предмет дослідження - науково-практичні питання підвищення якості підприємства готельного господарства на прикладі готелю «Айвазовський».Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій щодо підвищення якості обслуговування готелю «Айвазовський». Було розкрито поняття якості, визначено основні шляхи підвищення якості обслуговування, проаналізовано рівень готельних послуг в готелі «Айвазовський», були запропоновані заходи щодо поліпшення якості послуг в готелі «Айвазовський» та знайдено ефективність запропонованих заходів, які виявилися досить ефективними.ru_RU
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. Object of research - ways to improve the quality of service in the hotel industry. Preview- scientific and practical questions of improving the quality of the hotel enterprise business on the example of the hotel "Aivazovsky". The aim of the work is to develop strategic measures and proposals to improve the quality of service of the hotel "Aivazovsky". The concept of quality was clarified, the main ways of improving the quality of service were determined, the level of hotel services at the hotel “Ayvazovsky” was analyzed, measures to improve the quality of services at the Hotel "Aivazovsky" were proposed, and the effectiveness of the proposed measures, which proved to be quite effective, was found.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякість обслуговуванняru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectпідприємство готельного господарстваru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjecthotel industryru_RU
dc.subjecthotel enterpriseru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.titleШляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeWays of quality improving in the hotel enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf580,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Хижняк І.А. Реферат.pdf523,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.