Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10674
Назва: Підвищення конкурентоспроможності ресторану шляхом удосконалення управління маркетингом
Інші назви: Increasing the competitiveness of the restaurant by improving marketing management
Автори: Яворовська, А.С.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
конкурентна позиція
імідж
реклама
маркетинговий ROI
marketing
marketing activity
competitiveness
competitive position
image
advertising
marketing ROI
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і аналіз економічної діяльності ресторану «Люстдорф», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності, визначено сукупність чинників маркетингового впливу на конкурентоспроможність ресторанного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект маркетингових заходів.
Qualifying work on obtaining a bachelor's degree in the specialty 241 «Hotel and restaurant business» for the educational program «Hotel and restaurant business». – Odessa National Economics University. – Odessa, 2019. The work deals with the theoretical & practical aspects of marketing activities of the restaurant industry enterprises in order to increase competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position – were revealed. The general characteristic and analysis of the economic activity of the restaurant "Lustdorf" were given, the competitive position and the state of marketing activity were investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the restaurant enterprise was identified. The range of marketing measures for increasing the competitiveness of the restaurant "Lustdorf" is proposed and substantiated. The economic effect of advertising measures is determined by the method of "marketing ROI".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10674
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яворовська А.С. Реферат.pdf426,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf442,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.