Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676
Title: Рекламний менеджмент туристичного підприємства
Other Titles: Advertising management of the tourist enterprise
Authors: Білецька, А.В.
Issue Date: 2019
Keywords: реклама
рекламний менеджмент
управління рекламної діяльності
Abstract: Актуальність теми полягає в тому, що сучасний туризм неможливо уявити без реклами – найдієвішого інструменту у спробах туристичного підприємства донести інформацію до клієнтів, модифікувати їх поведінку, привернути увагу до запропонованих послуг, створити позитивний імідж підприємства, показати його суспільну значущість. Реклама – надзвичайно багатогранне явище, яке виступає елементом різних сфер життя – економіки, культури, спілкування, розваг
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.PDF575,3 kBAdobe PDFView/Open
Білецька А.В. Реферат.PDF450,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.