Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676
Назва: Рекламний менеджмент туристичного підприємства
Інші назви: Advertising management of the tourist enterprise
Автори: Білецька, А.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: реклама
рекламний менеджмент
управління рекламної діяльності
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми полягає в тому, що сучасний туризм неможливо уявити без реклами – найдієвішого інструменту у спробах туристичного підприємства донести інформацію до клієнтів, модифікувати їх поведінку, привернути увагу до запропонованих послуг, створити позитивний імідж підприємства, показати його суспільну значущість. Реклама – надзвичайно багатогранне явище, яке виступає елементом різних сфер життя – економіки, культури, спілкування, розваг
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.PDF575,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Білецька А.В. Реферат.PDF450,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.