Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, А.В.-
dc.date.accessioned2019-12-17T10:24:16Z-
dc.date.available2019-12-17T10:24:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676-
dc.description.abstractАктуальність теми полягає в тому, що сучасний туризм неможливо уявити без реклами – найдієвішого інструменту у спробах туристичного підприємства донести інформацію до клієнтів, модифікувати їх поведінку, привернути увагу до запропонованих послуг, створити позитивний імідж підприємства, показати його суспільну значущість. Реклама – надзвичайно багатогранне явище, яке виступає елементом різних сфер життя – економіки, культури, спілкування, розвагru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламний менеджментru_RU
dc.subjectуправління рекламної діяльностіru_RU
dc.titleРекламний менеджмент туристичного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeAdvertising management of the tourist enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.PDF575,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Білецька А.В. Реферат.PDF450,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.