Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10677
Title: Шляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарства
Other Titles: Ways to improve the quality of services of hotel industry enterprises
Authors: Вініченко, А.В.
Issue Date: 2019
Keywords: готель
хостел
послуга
споживачі
якість
управління
«Kosher Hostel»
hotel
hostel
service consumers
quality management
"the Kosher Hostel»
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи управління якістю послуг в готельному господарстві. Проаналізовано господарську діяльність хостелу «Kosher Hostel», оцінено якість послуг, що надає хостел, визначено вимоги споживачів до якості зазначених послуг Запропоновано рекомендації щодо підвищення якості послуг, що надає хостел «Kosher Hostel» та удосконалення управління якістю зазначених послуг
Theoretical bases of quality management services in the hotel. Analyzes economic activity hostel "Kosher Hostel, rated the quality of services that provides hostel, defined the requirements to the quality of these services. Recommendations to improve the quality of services that provides Kosher hostel Hostel» quality management and improvement of these services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10677
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вініченко А.В.Реферат.pdf773,33 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf642,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.