Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10677
Назва: Шляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарства
Інші назви: Ways to improve the quality of services of hotel industry enterprises
Автори: Вініченко, А.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: готель
хостел
послуга
споживачі
якість
управління
«Kosher Hostel»
hotel
hostel
service consumers
quality management
"the Kosher Hostel»
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління якістю послуг в готельному господарстві. Проаналізовано господарську діяльність хостелу «Kosher Hostel», оцінено якість послуг, що надає хостел, визначено вимоги споживачів до якості зазначених послуг Запропоновано рекомендації щодо підвищення якості послуг, що надає хостел «Kosher Hostel» та удосконалення управління якістю зазначених послуг
Theoretical bases of quality management services in the hotel. Analyzes economic activity hostel "Kosher Hostel, rated the quality of services that provides hostel, defined the requirements to the quality of these services. Recommendations to improve the quality of services that provides Kosher hostel Hostel» quality management and improvement of these services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10677
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вініченко А.В.Реферат.pdf773,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf642,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.