Просування послуг «Mouzenidis Group» на міжнародному туристичному ринку
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти методів та форм просування туристичних послуг, сучасні маркетингові стратегії. Проаналізовано структурні підрозділи холдингу «Mouzenidis Group», маркетингова політика організації, методи просування туристичних послуг, що використовуються. Запропоновано створення туроператором «Mouzenidis Travel» власної франчайзингової мережі агенцій. Також запропонована схема стимулювання незалежних агенств партнерів та зміна певних умов агентського договору
The work deals with the theoretical aspects of forms and methods of tourism services promotion and modern marketing strategies. The structural division of the holding «Mouzenidis Group», the marketing policy of the company and methods employed for promotion of the services have been analysed. It has been proposed to the tour operator «mouzenidis travel» to build their own franchise network of agencies. Also a scheme of stimulation and support of the independent partner agencies and modification of certain terms and conditions of an agency contract have been proposed.
The work deals with the theoretical aspects of forms and methods of tourism services promotion and modern marketing strategies. The structural division of the holding «Mouzenidis Group», the marketing policy of the company and methods employed for promotion of the services have been analysed. It has been proposed to the tour operator «mouzenidis travel» to build their own franchise network of agencies. Also a scheme of stimulation and support of the independent partner agencies and modification of certain terms and conditions of an agency contract have been proposed.
Опис
Ключові слова
методи просування, маркетингова стратегія, канали збуту, туристичні послуги, стимулюваня збуту, агентська лояльність, комісійні відрахування, директ маркетинг, реклама, зв’язки з громадськістю, туроператорська діяльність, туристичні напрямки, готельна база, конкурентоспроможність, франчайзинг, рromotional methods, marketing strategy, sales channels, tourist services, sales promotion, agent loyalty, commission charges, direct marketing, advertising, public relations, competitiveness, tourist destinations, tour operating activities, franchise network, stimulation