Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорьян, М.С.-
dc.date.accessioned2019-12-17T11:36:34Z-
dc.date.available2019-12-17T11:36:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10680-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються теоретичні аспекти методів та форм просування туристичних послуг, сучасні маркетингові стратегії. Проаналізовано структурні підрозділи холдингу «Mouzenidis Group», маркетингова політика організації, методи просування туристичних послуг, що використовуються. Запропоновано створення туроператором «Mouzenidis Travel» власної франчайзингової мережі агенцій. Також запропонована схема стимулювання незалежних агенств партнерів та зміна певних умов агентського договоруru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of forms and methods of tourism services promotion and modern marketing strategies. The structural division of the holding «Mouzenidis Group», the marketing policy of the company and methods employed for promotion of the services have been analysed. It has been proposed to the tour operator «mouzenidis travel» to build their own franchise network of agencies. Also a scheme of stimulation and support of the independent partner agencies and modification of certain terms and conditions of an agency contract have been proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectметоди просуванняru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectканали збутуru_RU
dc.subjectтуристичні послугиru_RU
dc.subjectстимулюваня збутуru_RU
dc.subjectагентська лояльністьru_RU
dc.subjectкомісійні відрахуванняru_RU
dc.subjectдирект маркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectзв’язки з громадськістюru_RU
dc.subjectтуроператорська діяльністьru_RU
dc.subjectтуристичні напрямкиru_RU
dc.subjectготельна базаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectрromotional methodsru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectsales channelsru_RU
dc.subjecttourist servicesru_RU
dc.subjectsales promotionru_RU
dc.subjectagent loyaltyru_RU
dc.subjectcommission chargesru_RU
dc.subjectdirect marketingru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectpublic relationsru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjecttourist destinationsru_RU
dc.subjecttour operating activitiesru_RU
dc.subjectfranchise networkru_RU
dc.subjectstimulationru_RU
dc.titleПросування послуг «Mouzenidis Group» на міжнародному туристичному ринкуru_RU
dc.title.alternativeMouzenidis Group» services promotion on the international tourism marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Григорьян М.С. Реферат.pdf503,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.