Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10682
Назва: Рекламний менеджмент підприємств готельного господарства
Інші назви: Advertising management of hotel enterprises
Автори: Гриценко, К.М.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: підприємство готельного господарства
реклама
маркетинг
управління
enterprise of hotel industry
advertising
marketing
management
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються розвиток теоретичних і методичних засад, розробка методичних і практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємств готельного господарства. Досліджено науковий і теоретичний базис рекламної діяльності підприємств готельного господарства та проаналізовано прикладні аспекти їх втілення в діяльність підприємства. Здійснено аналіз ефективності реалізації рекламної кампанії готельного підприємства. Обґрунтовано удосконалення рекламного менеджменту готельного підприємства «Уліс».
The paper discusses the development of theoretical and methodological foundations, development of methodological and practical recommendations for the management of advertising activities of hotel enterprises. The scientific and theoretical basis of advertising activity of the enterprises of hotel economy is investigated and applied aspects of their embodiment in activity of the enterprise are analyzed. The analysis of the effectiveness of the implementation of an advertising campaign of a hotel company. Improvement of advertising management of the hotel enterprise "Ulis"is proved
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10682
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гриценко К.М. Реферат.pdf468,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf211,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.