Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10682
Title: Рекламний менеджмент підприємств готельного господарства
Other Titles: Advertising management of hotel enterprises
Authors: Гриценко, К.М.
Issue Date: 2019
Keywords: підприємство готельного господарства
реклама
маркетинг
управління
enterprise of hotel industry
advertising
marketing
management
Abstract: У роботі розглядаються розвиток теоретичних і методичних засад, розробка методичних і практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємств готельного господарства. Досліджено науковий і теоретичний базис рекламної діяльності підприємств готельного господарства та проаналізовано прикладні аспекти їх втілення в діяльність підприємства. Здійснено аналіз ефективності реалізації рекламної кампанії готельного підприємства. Обґрунтовано удосконалення рекламного менеджменту готельного підприємства «Уліс».
The paper discusses the development of theoretical and methodological foundations, development of methodological and practical recommendations for the management of advertising activities of hotel enterprises. The scientific and theoretical basis of advertising activity of the enterprises of hotel economy is investigated and applied aspects of their embodiment in activity of the enterprise are analyzed. The analysis of the effectiveness of the implementation of an advertising campaign of a hotel company. Improvement of advertising management of the hotel enterprise "Ulis"is proved
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10682
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гриценко К.М. Реферат.pdf468,48 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf211,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.