Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздовський, Д.А.-
dc.date.accessioned2019-12-17T12:10:33Z-
dc.date.available2019-12-17T12:10:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10686-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття туристичної послуги, елементи туристичного продукту, рівні туристичного продукту та підходи до аналізу рівня надання послуги туристичного підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти туристичного продукту як комплексу послуг, що надається туристичним підприємством та підприємствами сфери туризму. У другому розділі проаналізовано діяльність туристичного підприємства «Атлантик тревел», особливості оцінки рівня надання послуги з позиції конкурентного середовища та споживачів. Проведено дослідження з формування профілю споживачів підприємства. У третьому розділі надано пропозиції щодо автоматизації робочого місця менеджера, підвищення підготовки персоналу та запропоновано новий для підприємства туристичний продуктru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of the concept of tourist service, elements of the tourism product, the level of the tourism product and approaches to the analysis of the level of provision of the tourist enterprise service are considered in the paper. The first section deals with the theoretical aspects of the tourist product as a complex of services provided by the tourist enterprise and enterprises of the tourism sector. The second section analyzes the activities of the tourist company Atlantic Travel, especially the assessment of the level of service delivery from the standpoint of the competitive environment and consumers. The research on formation of the profile of consumers of the enterprise was conducted. The third section provides suggestions for automating the manager's workplace, improving staff training and proposing a new tourist product for the company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуристична послугаru_RU
dc.subjectтуристичний продуктru_RU
dc.subjectрівні туристичного продуктуru_RU
dc.subjectрівень надання послугиru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjecttourist serviceru_RU
dc.subjecttourist productru_RU
dc.subjecttourist product levelru_RU
dc.subjectlevel of service provisionru_RU
dc.subjecttourist operatorru_RU
dc.titleУдосконалення організації пляжно-купального туризму (на прикладі туристичного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeGraduation work for obtaining an educational degree of a bachelor's degree On a specialty "Tourism"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf578,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Дроздовський Д. А. Реферат.pdf485,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.