Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10693
Title: Шляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарства (на прикладі готелю Гагарін в м. Одеса)
Other Titles: Ways of improving the quality of services of enterprises of the hotel industry (for example, Hotel Gagarin in Odessa)
Authors: Лаврик, О.О.
Issue Date: 2019
Keywords: якість готельних послуг
підвищення якості
критерії
методику оцінки готельних послуг
конкурентна позиція готелю
quality of hotel services
improvement of quality
criteria
methodology for evaluating hotel services
hotel's competitive position
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти поглиблення вивчення засад теорії визначення якості послуг в готельному господарстві та розроблення основних рекомендацій щодо підвищення якості послуг готелю. Проаналізовано готель «Гагарін» та проведено аналіз конкурентної позиції готелю «Гагарін» для вивчення можливостей щодо підвищення якості обслуговування туристів. Запропоновано комплекс заходів для підвищення якості послуг в готелі «Гагарін».
The theoretical aspects of deepening the study of the principles of the theory of the quality of services in the hotel industry and the development of the main recommendations for improving the quality of the hotel services are considered in the paper. The hotel "Gagarin" was analyzed and an analysis of the competitive position of the hotel "Gagarin" was conducted to explore the possibilities for improving the quality of service for tourists. The complex of measures for improving the quality of services offered at the hotel "Gagarin" is offered
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10693
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лаврик О.О. Реферат.pdf519,57 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf958,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.