Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаврик, О.О.-
dc.date.accessioned2019-12-17T13:18:46Z-
dc.date.available2019-12-17T13:18:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10693-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти поглиблення вивчення засад теорії визначення якості послуг в готельному господарстві та розроблення основних рекомендацій щодо підвищення якості послуг готелю. Проаналізовано готель «Гагарін» та проведено аналіз конкурентної позиції готелю «Гагарін» для вивчення можливостей щодо підвищення якості обслуговування туристів. Запропоновано комплекс заходів для підвищення якості послуг в готелі «Гагарін».ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of deepening the study of the principles of the theory of the quality of services in the hotel industry and the development of the main recommendations for improving the quality of the hotel services are considered in the paper. The hotel "Gagarin" was analyzed and an analysis of the competitive position of the hotel "Gagarin" was conducted to explore the possibilities for improving the quality of service for tourists. The complex of measures for improving the quality of services offered at the hotel "Gagarin" is offered-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякість готельних послугru_RU
dc.subjectпідвищення якостіru_RU
dc.subjectкритеріїru_RU
dc.subjectметодику оцінки готельних послугru_RU
dc.subjectконкурентна позиція готелюru_RU
dc.subjectquality of hotel servicesru_RU
dc.subjectimprovement of qualityru_RU
dc.subjectcriteriaru_RU
dc.subjectmethodology for evaluating hotel servicesru_RU
dc.subjecthotel's competitive positionru_RU
dc.titleШляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарства (на прикладі готелю Гагарін в м. Одеса)ru_RU
dc.title.alternativeWays of improving the quality of services of enterprises of the hotel industry (for example, Hotel Gagarin in Odessa)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лаврик О.О. Реферат.pdf519,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf958,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.