Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10694
Title: Удосконалення надання послуг в бізнес готелі (на прикладі готелю «BOSSFOR»)
Other Titles: Improvement of service provision in business hotels (on the example of hotel «BOSSFOR»)
Authors: Ландиш, К.А.
Issue Date: 2019
Keywords: діловий туризм
ділові поїздки
бізнес-готель
показники економіко-експлуатаційних можливостей
фінансові результати
конкурента позиція
business tourism
business travel
business hotel
indicators of economic and operational opportunities
financial results
competitor position
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутність принципи ділового туризму, бізнес-готель як основний тип підприємств ділового туризму, комплекс послуг в готелях ділового призначення. Проаналізовано динаміку виробничо-економічної діяльності бізнес-готеля, напрямки покращення надання послуг, ефективність і визначення основних проблем надання послуг. Запропоновано покращення фінансово-економічних показників рівня послуг та впроваджено пропозиції «бізнес-готеля »
The work deals with the theoretical aspects the essence of the principles of business tourism, business hotel as the main type of business tourism business, a range of services in hotels of business use. Author analysis the dynamics of production and economic activity of a business hotel, areas of improvement of service delivery, efficiency and identification of the main problems provided by services. The proposed improvement of the financial and economic indicators of the level of services and the introduction of "business hotel" offers
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10694
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf1,26 MBAdobe PDFView/Open
Ландиш К. А. Реферат.pdf596,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.