Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10695
Назва: Управління якістю надання туристичних послуг
Інші назви: Quality management of tourist services
Автори: Лямова, М.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: туристичні послуги
конкурентна боротьба
якість туристичних послуг
розвиток підприємства
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми. Якість туристичних послуг є ключовим засобом конкурентної боротьби, завоювання й утримання позицій на туристичному ринку. Якість туристичних послуг відіграє велике значення для успішного функціонування та розвитку підприємства. Якість туристичних послуг прямо впливає на рівень його конкурентоспроможності. Без належної якості туристичних послуг неможливий розвиток підприємства. Кожне туристичне підприємство повинне приділяти увагу щодо роботи над якістю своїх послуг. Лише за таких умов підприємство може успішно функціонувати, збільшувати обсяги продажу та отримувати високі прибутки. Для забезпечення високої якості туристичних послуг на підприємствах доречним є створення системи управління якістю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10695
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лямова М.А. Реферат.pdf307,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf296,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.