Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10695
Title: Управління якістю надання туристичних послуг
Other Titles: Quality management of tourist services
Authors: Лямова, М.А.
Issue Date: 2019
Keywords: туристичні послуги
конкурентна боротьба
якість туристичних послуг
розвиток підприємства
Abstract: Актуальність теми. Якість туристичних послуг є ключовим засобом конкурентної боротьби, завоювання й утримання позицій на туристичному ринку. Якість туристичних послуг відіграє велике значення для успішного функціонування та розвитку підприємства. Якість туристичних послуг прямо впливає на рівень його конкурентоспроможності. Без належної якості туристичних послуг неможливий розвиток підприємства. Кожне туристичне підприємство повинне приділяти увагу щодо роботи над якістю своїх послуг. Лише за таких умов підприємство може успішно функціонувати, збільшувати обсяги продажу та отримувати високі прибутки. Для забезпечення високої якості туристичних послуг на підприємствах доречним є створення системи управління якістю.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10695
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лямова М.А. Реферат.pdf307,18 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf296,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.