Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛямова, М.А.-
dc.date.accessioned2019-12-17T13:40:51Z-
dc.date.available2019-12-17T13:40:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10695-
dc.description.abstractАктуальність теми. Якість туристичних послуг є ключовим засобом конкурентної боротьби, завоювання й утримання позицій на туристичному ринку. Якість туристичних послуг відіграє велике значення для успішного функціонування та розвитку підприємства. Якість туристичних послуг прямо впливає на рівень його конкурентоспроможності. Без належної якості туристичних послуг неможливий розвиток підприємства. Кожне туристичне підприємство повинне приділяти увагу щодо роботи над якістю своїх послуг. Лише за таких умов підприємство може успішно функціонувати, збільшувати обсяги продажу та отримувати високі прибутки. Для забезпечення високої якості туристичних послуг на підприємствах доречним є створення системи управління якістю.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуристичні послугиru_RU
dc.subjectконкурентна боротьбаru_RU
dc.subjectякість туристичних послугru_RU
dc.subjectрозвиток підприємстваru_RU
dc.titleУправління якістю надання туристичних послугru_RU
dc.title.alternativeQuality management of tourist servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лямова М.А. Реферат.pdf307,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf296,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.