Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10696
Назва: Удосконалення організаційної структури управління готелем мережі готелів « Ribas hotel group
Інші назви: Improvement of the organizational structure of hotel management of the hotel chain "Ribas hotel group"
Автори: Малкова, Л.Л.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: підприємство готельного господарства
управління готелем
удосконалення
hotel company
hotel management
refinement
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається сутність організаційної структури управління готельним підприємством та наукові-методичні підходи стосовно організаційної структури управління підприємством готельного бізнесу. Досліджено фінансово-господарська діяльність та проведена діагностика діючої організаційної структури управління готелю Ribas. Здійснено SWOT-аналіз готельного підприємства. Обґрунтовано удосконалення структури управління готельного підприємства «Ribas».
The article considers the essence of the organizational structure of hotel enterprise management and scientific and methodical approaches regarding the organizational structure of the hotel business management. The financial-economic activity was investigated and the diagnostics of the operating organizational structure of the Ribas hotel management was accomplished. A SWOT analysis of the hotel company was accomplished. The improvement of the management structure of the hotel company "Ribas" is substantiated
The article deals considers the theoretical foundations of organizing the process of promoting a hotel product with the use of innovative technologies, in particular the Intranet network facilities.The content of the hotel product promotion system as a means of increasing sales of hotel services is revealed.It is pointed out on the peculiarities of the organization of the promotion of hotel enterprises services with the help of information technologies, in particular, the means of the Internet.Hotel Palais-Royal is described, its financial and economic activity has been analyzed in dynamics for two years, the existing proposal of hotel services has been studied and opportunities for development of a set of measures on promotion of the hotel's website have been evaluated. Proposed: - the directions of the hotel, regarding the popularization of the hotel company with the help of information technologies, in particular the Internet; - the possibility of improving the procedure for the use of the Internet as a means of improving the official site "Palais-Royal". Also in the work the directions of activization of hotel product promotion are determined taking into account the successful practice of hotel enterprises
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10696
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf612,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Малкова Л. Л. Реферат.pdf880,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.