Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10697
Назва: Організація просування готельного продукту з використанням засобів Інтернету (на прикладі готельного підприємства «Palais-Royal»).
Інші назви: Organization of promotion of a hotel product using Internet
Автори: Міщенко, Н.М.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: :маркетингові комунікації
готельний продукт
просування готельного продукту
засоби Інтернет для просування послуг готелю
marketing communications
hotel product
hotel product promotion
Internet facilities for promotion of hotel services
Короткий огляд (реферат): просування готельного продукту із використанням інноваційних технологій, зокрема засобів мережі Інтренет. Розкритозмістситемипросуванняготельного продукту як засобупідвищенняпродажівготельнихпослуг. Зазначено на особливостяхорганізаціїпросуванняпослугготельнихпідприємств за допомогоюінформаційнихтехнологій, зокрема, засобівІнтернету. Охарактеризовано готель«Palais-Royal», проаналізованойогофінансово-економічнадіяльністьвдинаміці за два роки, вивченоіснуючупропозиціюготельнихпослуг та оціненоможливості для розробки комплексу заходів з просування Інтернет-сайту готелю. Запропоновано: - напрямироботиготелю, щодопопуляризаціїготельногопідприємства за допомогоюінформаційнихтехнологій, зокремаІнтернету; - можливості удосконалення процедури застосування Інтернету як засобу удосконалення офіційного сайту "Palais-Royal". Також в роботівизначенонапрямиактивізаціїпросування готельного продукту з урахуваннямуспішної практики готельнихпідприємств
The work deals with the theoretical aspects of ensuring the increase of revenue of tourism enterprises o the market. The importance of various types of events for organizing tourist activity in the world and in Ukraine is highlighted. Author analyzed the financial-economic activity of the tourist operator “Academtour” for 2016-2018. Provisions were made for increasing the efficiency of the enterprise. as well as its increase of revenue through diversification of services. Author proposed the introduction of a new internal tour, which involves tourists from Odesa visiting city Lviv, as well National Natural Park “Sinevir”. The economic expediency of the development of internal tours for a tourist enterprise is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10697
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міщенко Н.М. Реферат.pdf522,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.