Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10697
Назва: | Організація просування готельного продукту з використанням засобів Інтернету (на прикладі готельного підприємства «Palais-Royal»). |
Інші назви: | Organization of promotion of a hotel product using Internet |
Автори: | Міщенко, Н.М. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | :маркетингові комунікації готельний продукт просування готельного продукту засоби Інтернет для просування послуг готелю marketing communications hotel product hotel product promotion Internet facilities for promotion of hotel services |
Короткий огляд (реферат): | просування готельного продукту із використанням інноваційних технологій, зокрема засобів мережі Інтренет. Розкритозмістситемипросуванняготельного продукту як засобупідвищенняпродажівготельнихпослуг. Зазначено на особливостяхорганізаціїпросуванняпослугготельнихпідприємств за допомогоюінформаційнихтехнологій, зокрема, засобівІнтернету. Охарактеризовано готель«Palais-Royal», проаналізованойогофінансово-економічнадіяльністьвдинаміці за два роки, вивченоіснуючупропозиціюготельнихпослуг та оціненоможливості для розробки комплексу заходів з просування Інтернет-сайту готелю.
Запропоновано:
- напрямироботиготелю, щодопопуляризаціїготельногопідприємства за допомогоюінформаційнихтехнологій, зокремаІнтернету;
- можливості удосконалення процедури застосування Інтернету як засобу удосконалення офіційного сайту "Palais-Royal".
Також в роботівизначенонапрямиактивізаціїпросування готельного продукту з урахуваннямуспішної практики готельнихпідприємств The work deals with the theoretical aspects of ensuring the increase of revenue of tourism enterprises o the market. The importance of various types of events for organizing tourist activity in the world and in Ukraine is highlighted. Author analyzed the financial-economic activity of the tourist operator “Academtour” for 2016-2018. Provisions were made for increasing the efficiency of the enterprise. as well as its increase of revenue through diversification of services. Author proposed the introduction of a new internal tour, which involves tourists from Odesa visiting city Lviv, as well National Natural Park “Sinevir”. The economic expediency of the development of internal tours for a tourist enterprise is substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10697 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Міщенко Н.М. Реферат.pdf | 522,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Кваліфікаційна робота.pdf | 1,79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.