Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Н.М.-
dc.date.accessioned2019-12-17T14:02:13Z-
dc.date.available2019-12-17T14:02:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10697-
dc.description.abstractпросування готельного продукту із використанням інноваційних технологій, зокрема засобів мережі Інтренет. Розкритозмістситемипросуванняготельного продукту як засобупідвищенняпродажівготельнихпослуг. Зазначено на особливостяхорганізаціїпросуванняпослугготельнихпідприємств за допомогоюінформаційнихтехнологій, зокрема, засобівІнтернету. Охарактеризовано готель«Palais-Royal», проаналізованойогофінансово-економічнадіяльністьвдинаміці за два роки, вивченоіснуючупропозиціюготельнихпослуг та оціненоможливості для розробки комплексу заходів з просування Інтернет-сайту готелю. Запропоновано: - напрямироботиготелю, щодопопуляризаціїготельногопідприємства за допомогоюінформаційнихтехнологій, зокремаІнтернету; - можливості удосконалення процедури застосування Інтернету як засобу удосконалення офіційного сайту "Palais-Royal". Також в роботівизначенонапрямиактивізаціїпросування готельного продукту з урахуваннямуспішної практики готельнихпідприємствru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of ensuring the increase of revenue of tourism enterprises o the market. The importance of various types of events for organizing tourist activity in the world and in Ukraine is highlighted. Author analyzed the financial-economic activity of the tourist operator “Academtour” for 2016-2018. Provisions were made for increasing the efficiency of the enterprise. as well as its increase of revenue through diversification of services. Author proposed the introduction of a new internal tour, which involves tourists from Odesa visiting city Lviv, as well National Natural Park “Sinevir”. The economic expediency of the development of internal tours for a tourist enterprise is substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subject:маркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectготельний продуктru_RU
dc.subjectпросування готельного продуктуru_RU
dc.subjectзасоби Інтернет для просування послуг готелюru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjecthotel productru_RU
dc.subjecthotel product promotionru_RU
dc.subjectInternet facilities for promotion of hotel servicesru_RU
dc.titleОрганізація просування готельного продукту з використанням засобів Інтернету (на прикладі готельного підприємства «Palais-Royal»).ru_RU
dc.title.alternativeOrganization of promotion of a hotel product using Internetru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міщенко Н.М. Реферат.pdf522,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.