Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10698
Назва: Шляхи підвищення прибутку від основної діяльності туристичних підприємств
Інші назви: Ways of increasing the revenue of tour operators
Автори: Нкурунзіза, Р.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: внутрішний туризм
ефективність господарської діяльності
рентабельність
калькулювання витрат
точка беззбитковості
постійні та змінні витрати
CVP-аналіз
internal tourism
efficiency of economic activity
profitability
cost calculation
break-even point
fixed and variable costs
CVP-analysis
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення збільшення прибутковості діяльності туристичних підприємств на ринку. Висвітлено значення різноманітних видів подій для організації туристичної діяльності в світі та в Україні. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного оператора «Академтур» за 2016-2018 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності діяльності підприємства, а також його прибутковості за рахунок диверсифікації послуг. Запропоновано впровадження нового внутрішного туру, що передбачає відвідання одеськими туристами міста Львову та національного природного парку «Синевір». Обґрунтовано економічна доцільність розробки внутрішніх турів для туристичного підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of ensuring the increase of revenue of tourism enterprises o the market. The importance of various types of events for organizing tourist activity in the world and in Ukraine is highlighted. Author analyzed the financial-economic activity of the tourist operator “Academtour” for 2016-2018. Provisions were made for increasing the efficiency of the enterprise. as well as its increase of revenue through diversification of services. Author proposed the introduction of a new internal tour, which involves tourists from Odesa visiting city Lviv, as well National Natural Park “Sinevir”. The economic expediency of the development of internal tours for a tourist enterprise is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10698
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нкурунзіза Р.А. Реферат.pdf524,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf207,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.