Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСілецька, А.М.-
dc.date.accessioned2019-12-18T08:01:24Z-
dc.date.available2019-12-18T08:01:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10703-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто нормативно-правові та науково-теоретичні основи організації праці персоналу та якості обслуговування в готельному господарстві, основи побудови системи управління якістю послуг на підприємствах гостинності. Проаналізовано господарську діяльность та організаційну структуру хостелу «Старий Дворик», досліджено стан конкурентного середовища хостелу, наведено динаміку показників розвитку підприємства. Запропоновано заходи організаційного забезпечення мотивації персоналу та підвищення якості обслуговування споживачів послуг хостелуru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects the normative-legal and scientific-theoretical foundations of stuff organization and the quality of service in the hotel industry, the basis of building a quality management system for hospitality organizations. Analyzed economic activity and organizational structure of the hostel "Old Courtyard Hostel", made a research about the state of the hostel's competitive environment and dynamics of indicators of the enterprise development is presented. The measures of organizational support of personnel motivation and improvement of the quality of customer service of the hostel are offered-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectперсоналru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectорганізаціяru_RU
dc.subjectхостелru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectобслуговуванняru_RU
dc.subjectstaffru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectorganizationru_RU
dc.subjecthostelru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjecthotel managementru_RU
dc.subjecthotel managementru_RU
dc.titleОрганізація праці персоналу та підвищення якості обслуговування на підприємствах готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeOrganization of personnel work and improvement of service quality at the hotel economy enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сілецька А.М. Реферат.pdf770,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf462,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.