Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТелятников, Є.С.-
dc.date.accessioned2019-12-18T08:16:04Z-
dc.date.available2019-12-18T08:16:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10705-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес управління якістю послуг на підприємствах туристично-готельного бізнесу. У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості обслуговування на туристичних підприємствах: сутність поняття «послуга» у готелях та вимоги щодо її якості, аналіз методів дослідження якості туристичних і готельних послуг, дослідження світового досвіду управління якістю послуг у туристичному господарстві. Проведено дослідження якості надання туристичних і готельних послуг в Одеському регіоні. Проаналізована діяльність туристично – готельного підприємства «Факел» в селищі Затока. Здійснено оцінку конкурентної позиції бази відпочинку «Факел»(Затока) щодо якості обслуговування. Запропоновано заходи щодо вдосконалення якості послуг у базі відпочинку «Факел»(Затока) .ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Research object - the process of managing the services quality in tourism enterprises. In the paper the theoretical aspects of service quality in tourism enterprises: essence of the concept of "service" in the turismus enterprises and the requirements for its quality, analysis of methods for researching the quality of turismus services, research of world experience in managing the quality of services in the turismus enterprises. Research of services quality in Odessa region. Analysis of the activity of the honel "Fakel" in Zatoka. Estimation of " Fakel " competitive position regarding quality of service. Measures to improve the quality of service in the hotel " Fakel " are proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбаза відпочинкуru_RU
dc.subjectтуристичні і готельні послугиru_RU
dc.subjectякість послугru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectстандарти якостіru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectservicesru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectconsumerru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.subjectquality standardsru_RU
dc.titleУправління якістю туристичних послугru_RU
dc.title.alternativeManagement of services quality in turismus enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf242,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Телятников Є.С. Реферат.pdf263,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.