Управління ефективністю маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства. Висвітлено особливості маркетингових досліджень підприємств ресторанного господарства. Розглянуто напрями маркетингової діяльності і реклами. Проаналізовано господарсько-економічну діяльність ресторану «МАМАН». Винайдено варіанти підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано впровадження нової концепції маркетингової діяльності ресторану «МАМАН». Обґрунтована економічна доцільність розробки нового медіаплану для підприємства.
The paper considers the theoretical aspects of the marketing activity of the enterprises of the restaurant industry. The peculiarities of marketing researches of the enterprises of the restaurant industry are highlighted. The directions of marketing activity and advertising are considered. The economic-economic activity of the restaurant "MAMAN" is analyzed. Variants of increase of efficiency of marketing activity of the company are found. The introduction of the new concept of marketing activity of the restaurant "MAMAN" is proposed. The economic feasibility of developing a new media plan for the enterprise is substantiated.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються