Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіалка, О.В.-
dc.date.accessioned2019-12-18T08:29:05Z-
dc.date.available2019-12-18T08:29:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10707-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства. Висвітлено особливості маркетингових досліджень підприємств ресторанного господарства. Розглянуто напрями маркетингової діяльності і реклами. Проаналізовано господарсько-економічну діяльність ресторану «МАМАН». Винайдено варіанти підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано впровадження нової концепції маркетингової діяльності ресторану «МАМАН». Обґрунтована економічна доцільність розробки нового медіаплану для підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the marketing activity of the enterprises of the restaurant industry. The peculiarities of marketing researches of the enterprises of the restaurant industry are highlighted. The directions of marketing activity and advertising are considered. The economic-economic activity of the restaurant "MAMAN" is analyzed. Variants of increase of efficiency of marketing activity of the company are found. The introduction of the new concept of marketing activity of the restaurant "MAMAN" is proposed. The economic feasibility of developing a new media plan for the enterprise is substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectрентабельністьru_RU
dc.subjectкалькулювання витратru_RU
dc.subjectмедіапланru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectrestaurant economyru_RU
dc.subjectefficiency of economic activityru_RU
dc.subjectprofitabilityru_RU
dc.subjectcost calculationru_RU
dc.subjectbreak-even pointru_RU
dc.titleУправління ефективністю маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарстваru_RU
dc.title.alternativeManaging the effectiveness of marketing activities of restaurant enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фіалка О. В. Реферат.pdf328,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf464,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.