Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10724
Назва: Удосконалення зовнішньоекономічної діяльності торгово-посередницької фірми (на прикладі ТОВ «Термопал»)
Інші назви: Improvement of foreign trade activity of the trade and intermediary company (for example, Thermopal LLC)
Автори: Бендяк, А.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність підприємства
імпорт
ефективність імпортної діяльності
фактори ефективності імпортної діяльності
торгові-посередники
foreign economic activity of the enterprise
import
efficiency of import activity
factors of the efficiency of import activity
trade intermediaries
Короткий огляд (реферат): Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – зовнішньоекономічна діяльність торгово-посередницької фірми. У роботі розглядаються теоретичні основи зовнішньоекономічної діяльності торгово-посередницьких фірм: визначено поняття зовнішньоекономічної посередницької діяльності, досліджено та узагальнено чинники, що впливають на її ефективність, наведено методи оцінювання ефективності ЗЕД торгових посередників. Проаналізовано чинники, що впливають на зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Термопал» (за допомогою інструменту SWOT-аналіз), проведено аналіз імпортної діяльності підприємства, проаналізовано показники ефективності імпортної діяльності ТОВ «Термопал». Запропоновано основні напрями удосконалення зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Термопал» за рахунок удосконалення маркетингових компонентів, товарної структури, системи лояльності та програмних продуктов.
The final work consists of three sections. The object of research is the foreign economic activity of the trade and intermediary company. The theoretical bases of foreign trade activity of trade and intermediary firms are considered in the article: the concept of foreign economic intermediary activity is defined, factors influencing its efficiency are investigated and generalized, and methods of estimation of the effectiveness of foreign trade of intermediaries are presented. The factors influencing the foreign economic activity of Thermopal Ltd (using the SWOT-analysis tool) are analyzed, the analysis of the import activity of the enterprise was carried out, the indicators of the import activity of Thermopal LLC were analyzed. The main directions of improvement of foreign economic activity of Thermopal LLC are offered, due to the improvement of marketing components, product structure, loyalty system and software products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10724
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Бендяк А.В..pdf521,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бендяк А.В..pdf648,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.