Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10730
Назва: Стратегія виходу підприємства на міжнародний ринок (на прикладі проекту ТОВ "Центр Виставкових Технологій" "Ювелірний Салон")
Інші назви: Strategy of the company's exit to the international market (on the example of the project LTD "Center of Exhibition Technologies"
Автори: Давидчук, Г.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: стратегія виходу підприємства на міжнародний ринок
експорт
ефективність стратегій виходу на міжнародний ринок
показники ефективності стратегічної діяльності
міжнародна конкурентоспроможність
strategy of the company's exit to the international market
export
efficiency of strategies of entering the international market
indicators of strategic activity efficiency
international competitiveness
Короткий огляд (реферат): Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси вибору стратегій процеси вибору стратегій розвитку виставкової компанії ТОВ «Центр Виставкових Технологій» Виставкових Технологій» на міжнародних ринках . У роботі розглядаються теоретичні основи та методичні положення дослідження Стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок, систематизовано основні фактори, що визначають успіх стратегії виходу підприємства, наведено методи оцінювання ефективності маркетингових стратегій виходу на зовнішній ринок. Проаналізовано чинники, що впливають на результати діяльності ТОВ «Центр Виставкових Технологій» при виході на зовнішні ринки (за допомогою інструменту SWOT-аналіз), проведено аналіз експортної діяльності підприємства, проаналізовано показники ефективності імпортної та експортної діяльності підприємства ТОВ «Центр Виставкових Технологій» Запропоновано основні напрями змін щодо стратегії виходу на зовнішні ринки ТОВ «Центр Виставкових Технологій» за рахунок диверсифікації зовнішніх ринків підприємства шляхом удосконалення технологічної складової, удосконалення інструментів маркетингу, освоєння нових ринків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10730
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Давідчук Г.І..pdf541,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Давидчук Г.І..pdf206,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.