Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидчук, Г.І.-
dc.date.accessioned2019-12-18T11:55:59Z-
dc.date.available2019-12-18T11:55:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10730-
dc.description.abstractВипускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси вибору стратегій процеси вибору стратегій розвитку виставкової компанії ТОВ «Центр Виставкових Технологій» Виставкових Технологій» на міжнародних ринках . У роботі розглядаються теоретичні основи та методичні положення дослідження Стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок, систематизовано основні фактори, що визначають успіх стратегії виходу підприємства, наведено методи оцінювання ефективності маркетингових стратегій виходу на зовнішній ринок. Проаналізовано чинники, що впливають на результати діяльності ТОВ «Центр Виставкових Технологій» при виході на зовнішні ринки (за допомогою інструменту SWOT-аналіз), проведено аналіз експортної діяльності підприємства, проаналізовано показники ефективності імпортної та експортної діяльності підприємства ТОВ «Центр Виставкових Технологій» Запропоновано основні напрями змін щодо стратегії виходу на зовнішні ринки ТОВ «Центр Виставкових Технологій» за рахунок диверсифікації зовнішніх ринків підприємства шляхом удосконалення технологічної складової, удосконалення інструментів маркетингу, освоєння нових ринків.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегія виходу підприємства на міжнародний ринокru_RU
dc.subjectекспортru_RU
dc.subjectефективність стратегій виходу на міжнародний ринокru_RU
dc.subjectпоказники ефективності стратегічної діяльностіru_RU
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectstrategy of the company's exit to the international marketru_RU
dc.subjectexportru_RU
dc.subjectefficiency of strategies of entering the international marketru_RU
dc.subjectindicators of strategic activity efficiencyru_RU
dc.subjectinternational competitivenessru_RU
dc.titleСтратегія виходу підприємства на міжнародний ринок (на прикладі проекту ТОВ "Центр Виставкових Технологій" "Ювелірний Салон")ru_RU
dc.title.alternativeStrategy of the company's exit to the international market (on the example of the project LTD "Center of Exhibition Technologies"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Давідчук Г.І..pdf541,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Давидчук Г.І..pdf206,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.