Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10739
Назва: Рекламна діяльність підприємства на зовнішніх ринках (на прикладі ТОВ «Рошен Де Люкс»)
Інші назви: Advertising activity of the company in foreign markets (for example, «Roshen De Lux LLC»)
Автори: Кузнєцов, Ю.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність підприємства
реклама
оцінка рекламної діяльності
маркетингова стратегія
кондитерська продукція
оптимізація контролю
foreign economic activity of the enterprise
advertising
estimation of advertising activity
marketing strategy
confectionery products
optimization of control
Короткий огляд (реферат): Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження — рекламна діяльність одеської філії ТОВ “Рошен Де Люкс” У роботі розглядаються теоретичні основи дослідження рекламної діяльності на зовнішніх ринках: розглянуто сутність та форми рекламної діяльності, досліджено та узагальнено чинники, що впливають доцільність рекламної ЗЕД підприємства, наведено методи оцінювання рекламної діяльності. Проаналізовано чинники, що впливають на форму рекламної діяльсноті ТОВ «Рошен Де Люкс» (за допомогою документації підприємства), проведено аналіз організації рекламної діяльності підприємства, проаналізовано стратегія використання реклами ТОВ «Рошен Де Люкс». Запропоновано основні напрями удосконалення рекламної діяльності ТОВ «Рошен Де Люкс» за рахунок відмови від послуг посередників, розширення можливостей та обов'язків маркетингового відділу та заходів, що мають супроводжувати вихід на нові ринки
Thesis consists of three chapters. Object of study is the advertising activity of the Odessa branch of “Roshen De Lux LLC”. The theoretical bases of the research of advertising activity in foreign markets are considered in the article: the essence and forms of advertising activity are considered, factors influencing the expediency of advertising of foreign economic activity of the enterprise are investigated and generalized, the methods of evaluation of advertising activity are given. The factors influencing the form of advertising activity of LLC "Roshen De Lux" (with the help of documentation of the enterprise) are analyzed, the analysis of the organization of advertising activity of the enterprise was analyzed, the strategy of using the advertising of Roshen De Lux LLC was analyzed. The main directions of promotion of Roshen De Lux LLC promotion are offered, due to the refusal of the services of intermediaries, expansion of opportunities and responsibilities of the marketing department and measures to accompany the entry into new markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10739
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузнецов Ю.І..pdf144,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота Кузнецов Ю.І..pdf213,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.