Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10754
Назва: Міжнародна комунікаційна діяльність підприємства (на прикладі підприємства ПП «Bulat Group»)
Інші назви: International communication activity of enterprise (for example, SP "Bulat Group")
Автори: Шишко, Д.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: міжнародна комунікаційна діяльність
міжнародні комунікації
ефективність міжнародної комунікаційної діяльності
фактори ефективності міжнародної комунікаційної діяльності
international communication
factors of influence on international communication activity of enterprises
efficiency of international communication
factors of the efficiency
Короткий огляд (реферат): Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - міжнародна комунікаційна діяльність підприємства. У роботі розглядаються теоретичні основи міжнародної комунікаційної діяльності підприємства: визначено поняття міжнародної комунікаційної діяльності підприємства, досліджено та узагальнено чинники, що впливають на її ефективність, наведено методи оцінювання ефективності міжнародної комунікаційної діяльності. Проаналізовано чинники, що впливають на експортну діяльність ПП «Bulat Group» (за допомогою інструменту SWOT-аналіз), проведено аналіз діяльності підприємства, проаналізовано показники ефективності міжнародної комунікаційної діяльності підприємства. Запропоновано основні напрями удосконалення міжнародної комунікаційної діяльності підприємства за рахунок диференціації товарного асортимента та впровадження інтернет-маркетингової стратегії задля оптимізації показників ефективності міжнародної комунікаційної діяльності підприємства.
Thesis consists of three chapters. Object of study is the international communication activity of enterprise. The subject of the study is the theoretical basis and practical organizational and economic measures to increase the efficiency of international communication activity of enterprise. Diploma thesis deals with theoretical aspects of international communication activity of enterprise, as well as practical recommendations for increasing the efficiency of such activities. The concept of export activity of the enterprise is defined, the factors influencing its efficiency, methods of estimation of international communication activity efficiency are investigated and generalized. The SWOT-analysis of factors influencing SP "Bulat Group", analyzed the international communication activity of the enterprise, analyzes the economic analysis of the international communication efficiency of SP "Bulat Group". The main directions of increase international communication efficiency are offered at the expense of differentiation of services and implementation of the internet-marketing strategy for the efficiency of international communication activity
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10754
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шишко Д.О..pdf312,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота Шишко Д.О..pdf326,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.