Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10777
Назва: Використання сучасних систем моделювання для оцінки маркетингової діяльності підприємств
Інші назви: Using modern modeling systems to assess the marketing activities of enterprises
Автори: Шепель, М.С.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
реклама
оптимізаційна задача
підприємство
ефективна маркетингова діяльність
marketing
advertising
optimization task
enterprise
effective marketing activity
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку маркетингу, основні фактори макросередовища та мікросередовища і загальна характеристика досліджуваного підприємства « Мебос ». Представлені деякі існуючи оптимізаційні задачі, висвітлено їх взаємозв’язок з маркетинговою діяльність підприємства. Розроблена оптимізаційна задача рекламної компанії для підприємства « Мебос ». Надані рекомендації підприємству стосовно ефективної маркетингової діяльності фірми.
The theoretical aspects of marketing development, the main factors of the macro environment and microenvironment and the general characteristic of the investigated enterprise « Mebos » are considered in the paper. Some existing optimization tasks are presented, their relationship with marketing activity of the enterprise is highlighted. The optimization problem of the advertising company for the company « Mebos » is developed. The given recommendations to the company concerning effective marketing activity of the firm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10777
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Шепель М.С..pdf660,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота Шепель М.С..pdf922,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.