Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10777
Title: Використання сучасних систем моделювання для оцінки маркетингової діяльності підприємств
Other Titles: Using modern modeling systems to assess the marketing activities of enterprises
Authors: Шепель, М.С.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
реклама
оптимізаційна задача
підприємство
ефективна маркетингова діяльність
marketing
advertising
optimization task
enterprise
effective marketing activity
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку маркетингу, основні фактори макросередовища та мікросередовища і загальна характеристика досліджуваного підприємства « Мебос ». Представлені деякі існуючи оптимізаційні задачі, висвітлено їх взаємозв’язок з маркетинговою діяльність підприємства. Розроблена оптимізаційна задача рекламної компанії для підприємства « Мебос ». Надані рекомендації підприємству стосовно ефективної маркетингової діяльності фірми.
The theoretical aspects of marketing development, the main factors of the macro environment and microenvironment and the general characteristic of the investigated enterprise « Mebos » are considered in the paper. Some existing optimization tasks are presented, their relationship with marketing activity of the enterprise is highlighted. The optimization problem of the advertising company for the company « Mebos » is developed. The given recommendations to the company concerning effective marketing activity of the firm.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10777
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Шепель М.С..pdf660,2 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота Шепель М.С..pdf922,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.