Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10795
Назва: Формування попиту на ковбасні вироби за їх якістю та споживними властивостями
Інші назви: Formation of demand for sausage wares for their quality and consumer properties
Автори: Волос, Д.Ю.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: ковбасні вироби
формування якості
товарознавча оцінка
sausage wares
formation of quality
commodity evaluation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо формування попиту на ковбасні вироби за їх якістю та споживними властивостями. В сучасних умовах функціонування ринку, коли підвищується свідомість споживачів щодо якості, безпеки харчових продуктів, виробники намагаються створювати продукцію, властивості якої забезпечують задоволення вимог споживачів з мінімальними затратами. Охарактеризовано асортимент ковбасних виробів, що представлений на українському ринку. Визначено класифікацію та чинники формування якості ковбасних виробів. Обґрунтовано споживні властивості ковбасних виробів та чинників їх формування. Проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку варених ковбасних виробів в Україні. Виявлено чинники формування споживчого попиту на ковбасні вироби. Проведено товарознавчу оцінку якості зразків варених ковбасних виробів, що реалізується в торговельній мережі м. Одеси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10795
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Волос Д.Ю..pdf465,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Волос Д.Ю. Реферат.pdf659,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.