Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10801
Назва: Товарознавча оцінка асортименту і якості м'яких розсільних сирів та аналіз споживчих переваг при їх реалізації
Інші назви: Commodity evaluation of the assortment and quality of soft slurry cheeses and analysis of consumer preferences in their implementation
Автори: Тарутіна, О.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: розсільні сири
показники якості
оцінка якості
loose cheeses
quality indices
quality estimation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо товарознавчої оцінки асортименту і якості м'яких розсільних сирів та аналіз споживчих переваг при їх реалізації. Охарактеризовано асортимент розсільних сирів, що представлений на українському ринку. Визначено класифікацію та чинники формування якості розсільних сирів. Проаналізовано сучасний ринок розсільних сирів. З'ясовано застосування сучасних мембранних технологій у виробництві розсільних сирів. Розроблено алгоритм проведення оцінки якості розсільних сирів. Проаналізовано стан пакування та маркування розсільних сирів відповідно до законодавчих вимог. Проведено дослідження якості розсільних сирів за органолептичними та фізико-хімічними показниками якості. Проведено комплексну оцінку якості розсільних сирів
The theoretical aspects of providing educational services by institutions of higher education are considered in this paper. The present state of the market of higher education services in Ukraine is analyzed. The legislative and regulatory framework regulating the requirements for the provision of higher education services is described. A comparative analysis of higher education in Ukraine and the USA was conducted. The characteristics of the Odessa National Economic University are described. The factors influencing the competitiveness of higher educational institutions services are determined. The ways of improving the quality and competitiveness of higher education services through branding and the Bologna process are proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10801
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.