Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1082
Назва: Перспективи розвитку сільського (зеленого) туризму в Одеській області
Інші назви: Перспективы развития сельского (зеленого) туризма в Одесской области
Prospects for the development of rural (green) tourism in the Odessa area
Автори: Михайлюк, О.Л.
Михайлюк, Е.Л.
Mykhailiuk, O.
Бібліографічний опис: Михайлюк О. Л. Перспективи розвитку сільського (зеленого) туризму в Одеській області / О. Л. Михайлюк // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2013. - №2 (181). – С. 132-140.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туризм
сільський туризм
сільський (зелений) туризм
депресивні території
SWOT- аналіз
туризм
сельский туризм
сельский (зеленый) туризм
депрессивные территории
SWOT-анализ
tourism
rural tourism
rural (green) tourism
backward regions
SWOT-analysis
Короткий огляд (реферат): Забрудненість довкілля, шумове навантаження на населення у мегаполісах спричиняє потребу людей до тиші, чистого повітря, екологічно чистих продуктів, які є у сільській місцевості. У сільській місцевості є безліч готових для прийому туристів місць, які вимагають невеликих витрат на облаштування, що у свою чергу дозволяє підтримувати оптимальну ціну для туристів. Одеська область має відповідні умови, які потрібно використовувати для просування цього туристичного продукту.
Загрязненность окружающей среды, шумовое загрязнение в мегаполисах вызывает потребность людей в тишине, чистом воздухе, экологически чистых продуктов, которые есть в сельской местности. В сельской местности имеется множество готовых для приема туристов мест, которые требуют небольших затрат на обустройство, что в свою очередь позволяет поддерживать оптимальную цену для туристов. Одесская область имеет соответствующие условия, которые нужно использовать для продвижения этого туристического продукта.
Zahryaznennost okruzhayuschey environment, shumovoe pollution in mehapolysah vыzыvaet a need of people in silence, pure the air, environmentally chystыh grocery, kotorыe there in the countryside terrain. In the countryside terrain ymeetsya multitude hotovыh Reception for tourists seats, trebuyut nebolshyh expenses obustroystvo, that in turn pozvoljaet maintain an optymalnuyu tsenu for tourists. Odessa region blog sootvetstvuyuschye terms, should I do this, the Require for advancing of tourist product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1082
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.