Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10827
Назва: Реалізація конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах BSC
Інші назви: Implementation of trading company's competitive strategy on the basis of BSC
Автори: Бондаренко, Ю.Ю.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентна стратегія
метод п’яти конкурентних сил М. Портера
збалансована система показників
модель управління запасами з фіксованим обсягом замовлення
модель управління запасами з фіксованим періодом замовлення
competitive strategy
M. Porter's Five Competitive Methods
Balanced Scorecard
Fixed Order Inventory Management Model
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та реалізації конкурентної стратегії підприємства, зокрема її визначення у різних наукових джерелах та класифікація конкурентних переваг, що можуть бути в її основі. Проаналізовано стан ринку послуг роздрібної торгівлі товарами повсякденного попиту України. Запропоновано порядок формування конкурентної стратегії ТОВ «Руш» та заходи з її реалізації.
The theoretical aspects of the formation and implementation of the enterprise's competitive strategy are considered. In particular its definition in various scientific sources and the classification of competitive advantages is analyzed. The state of Ukrainian market of retail trade in daily demand's goods is analyzed. The procedure for forming the competitive strategy of "Rush LTD" and the measures for its implementation are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10827
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.