Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10833
Назва: Управління витратами підприємства в галузі громадського харчування
Інші назви: Cost management of catering company
Автори: Самсонникова, О.Р.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: управління
витрати
таргет-костинг
кайзен-костинг
собівартість
стаття витрат
управління витратами
аналіз
ефективність
management
costs
target-costing
kaizen-costing
first cost
line item
cost management
analysis
efficiency
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти визначення, класифікація та методи управління витратами. Проаналізована загально-економічна характеристика підприємства, проведено аналіз управління витратами та його фінансових показників. Запропоновано застосування методів таргет-костинг та кайзен костинг, використання додаткового програмного забезпечення задля закупівлі продукції та реалізація моделі «Чистого» зниження витрат, що надає змогу в повній мірі досягти бажаних фінансових результатів.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of definition, classification and cost management. Work analyzes the general economic characteristics of the enterprise, analyzes the cost management and its financial indicators. Study offers the use of target-costing and kaisen-costing methods, the use of additional software to purchase products, and the implementation of the "Net" cost reduction model, which allows to achieve the desired targeted financial result.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10833
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.