Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10835
Назва: Формування конкурентної стратегії на ринку алкогольної продукції
Інші назви: Formation of competitive strategy in the market of alcoholic products
Автори: Щукіна, В.Р.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентні переваги
конкурентна стратегія
SWOT-аналіз
конкурентний профіль
многокутник конкурентоспроможності
competitive advantages
Competitive strategy
SWOT-analysis
сompetitive profile
competitiveness polygon
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти Дослідження, аналізу, формування та розвитку конкурентної стратегії підприємства Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність ПрАТ «Харчовик», ринок вина України, конкурентний профіль підприємства, внутрішній потенціал підприємства за допомогою SWOT-аналізу, ринок пива. Запропоновано вихід на ринок пива України, установка та запуск пивоварного заводу.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analysis, formation and development of competitive strategy of the enterprise. It was analysed financial and economic activity of PrJSC “Harchovik”, іndustry of wine of Ukraine, сompetitive profile of the enterprise and іnternal capacity of the enterprise by means of SWOT analysis, іndustry of beer. It is offered entry into the market of beer of Ukraine, installation and start of brewery.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10835
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щукіна В.Р. Кваліфікаційна робота.pdf173,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Щукіна В.Р. Реферат.pdf733,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.