Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжум, К.М.-
dc.date.accessioned2020-01-28T08:56:53Z-
dc.date.available2020-01-28T08:56:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10837-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглядаються сутність, правові та методичні засади діяльності франчайзингових мереж туристичних підприємств. Оцінено результативність та ефективність франчайзингової діяльності в ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок». Запропоновано шляхи щодо вдосконалення франчайзингових відносин об’єкта дослідження. За результатами дослідження проведено економічні розрахунки щодо формування витрат та доходів агенції ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок».ru_RU
dc.description.abstractThe qualification work examines the essence, legal and methodological principles of franchise networks of tourist enterprises. The effectiveness and efficiency of franchising activities at «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY» were evaluated. Ways to improve the franchise relations of the research object are suggested. According to the results of the study, economic calculations for the formation of costs and revenues of the agency «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY» were carried out.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectтуристична агенціяru_RU
dc.subjectмережа магазинівru_RU
dc.subjectгоряща путівкаru_RU
dc.subjectорганізаційно-економічні умовиru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.subjecttravel agencyru_RU
dc.subjectchain of storesru_RU
dc.subjectburning permitru_RU
dc.subjectorganizational and economic conditionsru_RU
dc.subject242 туризмru_RU
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.titleOсобливості використання франчайзингу в туристичній діяльності (на прикладі ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок»)ru_RU
dc.title.alternativeFeatures of use of franchising in tourist activity (on the example of «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY»)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джум К.М. Кваліфікаційна робота.pdf185,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Джум К.М. Реферат.pdf495,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.