Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуцуляк, М.П.-
dc.date.accessioned2020-01-28T09:45:27Z-
dc.date.available2020-01-28T09:45:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10841-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та прикладні аспекти формування напрямів діяльності туроператорів в сфері немасових видів туризму. Розглянуто поняття та види сільського зеленого туризму, проведено дослідження потенціалу розвитку сільського зеленого туризму. Виокремлено наукові підходи щодо формування послуг підприємців сільського зеленого туризму. Надано загальну характеристику туристичного оператора ТОВ «Бессарабія-Тур». Проаналізовано фінансово-господарську діяльність «Бессарабія-Тур». Надано оцінку конкурентного середовища підприємства та проведено SWOT - аналіз умов розвитку послуг сільського зеленого туризму. Обґрунтовано доцільність розробки туристичного продукту сільського зеленого туризму на туристичному підприємстві «Бессарабія-Тур». Запропоновано методи оцінювання каналів просування туристичного продукту.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical and applied aspects of formation of directions of activity of tour operators in the sphere of non-mass types of tourism are considered in the work. The concepts and types of rural green tourism are considered, the potential of development of rural green tourism is investigated. Scientific approaches to forming services of rural green tourism entrepreneurs are highlighted. The general description of the tourist operator of Bessarabia-Tour is given. The financial and economic activity of Bessarabia-Tour is analyzed. The competitive environment of the enterprise is given and the SWOT - analysis of conditions of development of rural green tourism services is carried out. The expediency of developing a tourist product of rural green tourism at the Bessarabia-Tour tourist enterprise is substantiated. Methods for evaluating tourist product promotion channels are suggested.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectнемасові види туризмуru_RU
dc.subjectтуристичні послугиru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectтуристичний продукт сільського зеленого туризмуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectканали просуванняru_RU
dc.subjectnon-mass tourismru_RU
dc.subjecttourist servicesru_RU
dc.subjecttourist operatorru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectrural green tourism productru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectchannels of promotionru_RU
dc.subject242 туризмru_RU
dc.subjectкафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.titleНапрями розвитку немасових видів туризму на туристичному підприємствіru_RU
dc.title.alternativeAreas of development of non-mass tourism in tourism enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуцуляк М.П. Кваліфікаційна робота.pdf243,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гуцуляк М.П. Реферат.pdf141,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.