Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844
Назва: Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів
Інші назви: Formation of marketing communication policy in tourist accommodation facilities
Автори: Рожок, Г.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетингові комунікації
рекламна діяльність
інтернет-маркетинг
marketing communications
advertising
internet marketing
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано ринкове становище та комунікаційна діяльність підприємства. Розроблено і обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій готелю зі своїми клієнтами, зокрема за рахунок впровадження інтернет-маркетпнгу, підвищення ефективності рекламної діяльності, покращення мотиваційного механізму внутрішніх відносин працівників.
The paper analyzes the market position and communication activity of the enterprise. Recommendations on improving marketing communications of the hotel with its customers have been developed and substantiated, in particular by implementing Internet marketing, improving the efficiency of advertising activities, improving the motivational mechanism of internal relations of employees.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рожок Г.А. Кваліфікаційна робота.pdf240,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Рожок Г.А. Реферат.pdf599,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.