Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844
Title: Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів
Other Titles: Formation of marketing communication policy in tourist accommodation facilities
Authors: Рожок, Г.А.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетингові комунікації
рекламна діяльність
інтернет-маркетинг
marketing communications
advertising
internet marketing
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: У роботі проаналізовано ринкове становище та комунікаційна діяльність підприємства. Розроблено і обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій готелю зі своїми клієнтами, зокрема за рахунок впровадження інтернет-маркетпнгу, підвищення ефективності рекламної діяльності, покращення мотиваційного механізму внутрішніх відносин працівників.
The paper analyzes the market position and communication activity of the enterprise. Recommendations on improving marketing communications of the hotel with its customers have been developed and substantiated, in particular by implementing Internet marketing, improving the efficiency of advertising activities, improving the motivational mechanism of internal relations of employees.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рожок Г.А. Кваліфікаційна робота.pdf240,6 kBAdobe PDFView/Open
Рожок Г.А. Реферат.pdf599,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.