Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844
Title: | Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів |
Other Titles: | Formation of marketing communication policy in tourist accommodation facilities |
Authors: | Рожок, Г.А. |
Issue Date: | 2019 |
Keywords: | маркетингові комунікації рекламна діяльність інтернет-маркетинг marketing communications advertising internet marketing 242 туризм кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
Abstract: | У роботі проаналізовано ринкове становище та комунікаційна діяльність підприємства.
Розроблено і обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій готелю зі своїми клієнтами, зокрема за рахунок впровадження інтернет-маркетпнгу, підвищення ефективності рекламної діяльності, покращення мотиваційного механізму внутрішніх відносин працівників. The paper analyzes the market position and communication activity of the enterprise. Recommendations on improving marketing communications of the hotel with its customers have been developed and substantiated, in particular by implementing Internet marketing, improving the efficiency of advertising activities, improving the motivational mechanism of internal relations of employees. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рожок Г.А. Кваліфікаційна робота.pdf | 240,6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Рожок Г.А. Реферат.pdf | 599,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.