Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844
Назва: | Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів |
Інші назви: | Formation of marketing communication policy in tourist accommodation facilities |
Автори: | Рожок, Г.А. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | маркетингові комунікації рекламна діяльність інтернет-маркетинг marketing communications advertising internet marketing 242 туризм кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проаналізовано ринкове становище та комунікаційна діяльність підприємства.
Розроблено і обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій готелю зі своїми клієнтами, зокрема за рахунок впровадження інтернет-маркетпнгу, підвищення ефективності рекламної діяльності, покращення мотиваційного механізму внутрішніх відносин працівників. The paper analyzes the market position and communication activity of the enterprise. Recommendations on improving marketing communications of the hotel with its customers have been developed and substantiated, in particular by implementing Internet marketing, improving the efficiency of advertising activities, improving the motivational mechanism of internal relations of employees. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10844 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рожок Г.А. Кваліфікаційна робота.pdf | 240,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Рожок Г.А. Реферат.pdf | 599,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.