Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10863
Назва: Комплекс маркетингу банку у сучасних умовах
Інші назви: Bank marketing complex in modern conditions
Автори: Карпова, Р.Є.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: банківський маркетинг
комплекс маркетингу
цінова політика
збутова політика
політика просування
комунікаційна політика
banking marketing
marketing complex
pricing policy
sales policy
promotion policy
communication policy
072 фінанси, банківська справа та страхування
кафедра банківської справи
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, його сутність, цілі, принципи та функції, досліджена організація маркетингової діяльності у банку, визначені зміст та характеристика комплексу банківського маркетингу. Проаналізовано сучасні аспекти реалізації комплексу маркетингу, зроблена оцінка маркетингової діяльності за матеріалами конкретного банку у корпоративному та роздрібному сегменті; зроблений аналіз продуктового ряду та асортиментної політики банку; досліджений комплекс комунікацій банку. Запропоновано напрямки вдосконалення маркетингової стратегії банку, зроблена оцінка ефективності маркетингу банку; досліджена залежності чистого прибутку банку від маркетингових витрат.
Diploma thesis deals with the theoretical foundations of banking marketing, its essence, goals, principles and functions, investigates the organization of marketing activities in the bank, defines the content and characteristics of the banking marketing complex. The modern aspects of marketing complex realization are analyzed, the estimation of marketing activity on the materials of a particular bank in the corporate and retail segment is made; analysis of the product line and assortment policy of the bank; the complex of bank communications is investigated. The directions of improvement of the marketing strategy of the bank are offered, the estimation of efficiency of marketing of the bank is made; the dependence of net profit of the bank on marketing expenses is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10863
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпова Р.Є. Кваліфікаційна робота.pdf213,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Карпова Р.Є. Реферат.pdf376,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.