Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, Р.Є.-
dc.date.accessioned2020-01-29T11:12:49Z-
dc.date.available2020-01-29T11:12:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10863-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, його сутність, цілі, принципи та функції, досліджена організація маркетингової діяльності у банку, визначені зміст та характеристика комплексу банківського маркетингу. Проаналізовано сучасні аспекти реалізації комплексу маркетингу, зроблена оцінка маркетингової діяльності за матеріалами конкретного банку у корпоративному та роздрібному сегменті; зроблений аналіз продуктового ряду та асортиментної політики банку; досліджений комплекс комунікацій банку. Запропоновано напрямки вдосконалення маркетингової стратегії банку, зроблена оцінка ефективності маркетингу банку; досліджена залежності чистого прибутку банку від маркетингових витрат.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with the theoretical foundations of banking marketing, its essence, goals, principles and functions, investigates the organization of marketing activities in the bank, defines the content and characteristics of the banking marketing complex. The modern aspects of marketing complex realization are analyzed, the estimation of marketing activity on the materials of a particular bank in the corporate and retail segment is made; analysis of the product line and assortment policy of the bank; the complex of bank communications is investigated. The directions of improvement of the marketing strategy of the bank are offered, the estimation of efficiency of marketing of the bank is made; the dependence of net profit of the bank on marketing expenses is investigated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.subjectзбутова політикаru_RU
dc.subjectполітика просуванняru_RU
dc.subjectкомунікаційна політикаru_RU
dc.subjectbanking marketingru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectpricing policyru_RU
dc.subjectsales policyru_RU
dc.subjectpromotion policyru_RU
dc.subjectcommunication policyru_RU
dc.subject072 фінанси, банківська справа та страхуванняru_RU
dc.subjectкафедра банківської справиru_RU
dc.titleКомплекс маркетингу банку у сучасних умовахru_RU
dc.title.alternativeBank marketing complex in modern conditionsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпова Р.Є. Кваліфікаційна робота.pdf213,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Карпова Р.Є. Реферат.pdf376,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.