Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10864
Назва: Стратегія цифрового маркетингу банку
Інші назви: Bank's digital marketing strategy
Автори: Кисельова, Д.Д.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: банківський маркетинг
цифровий банкінг
інновації
цифрова трансформація банків
цифровий банк
banking marketing
digital banking
innovation
digital transformation of banks
digital bank
072 фінанси, банківська справа та страхування
кафедра банківської справи
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи цифрового банківського маркетингу, його сутність та функції, досліджена стратегія та модель цифрового маркетингу, представлені її основні характеристики, визначені сучасні інструменти цифрового маркетингу в просуванні банківських установ. Проаналізовані сучасні аспекти реалізації стратегії цифрового банківського маркетингу, досліджена сучасна практика використання цифрових технологій банками України; зроблений аналіз розвитку системи електронного банкінгу конкретного банку; надана оцінка впливу електронного банкінгу на фінансові результати діяльності банку. Запропоновано напрямки подальшого розвитку цифрового маркетингу банків, зроблено моделювання впливу клієнтського капіталу банків на формування їх доходів; розглянути напрями розвитку цифрової трансформації банків в сучасних умовах.
Diploma thesis deals with the theoretical foundations of digital banking marketing, its essence and functions, explores the strategy and model of digital marketing, presents its main characteristics, defines modern digital marketing tools in the promotion of banking institutions. The modern aspects of digital banking marketing strategy realization are analyzed, modern practice of using digital technologies by the banks of Ukraine is investigated; analysis of the development of e-banking system of a particular bank; an assessment of the impact of electronic banking on the financial results of the bank's activity is provided. The directions of further development of digital marketing of banks are offered, modeling of influence of banks' client capital on the formation of their income is made; to consider directions of development of digital transformation of banks in modern conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10864
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.