Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтафідова, А.В.-
dc.date.accessioned2020-01-29T12:17:21Z-
dc.date.available2020-01-29T12:17:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10870-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються дистанційне методи обслуговування банками клієнтів. Проаналізовано теоретичні основи дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг; досліджено види дистанційного обслуговування клієнтів; визначено методи оцінки; проведено оцінку стану розвитку платіжних систем в Україні; проаналізовано стан дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг України; проаналізовано застосування дистанційного банківського обслуговування в АТ «Укрсиббанк»»; виділено проблеми дистанційного банківського обслуговування в Україні; проведено аналіз впливу застосування дистанційного обслуговування клієнтів на витрати банку; досліджено зарубіжний досвід дистанційного обслуговування клієнтів. Запропоновано на основі проведеного дослідження: розширити склад та кваліфікацію підрозділів, які задіяні в дистанційному обслуговуванні клієнтів, підвищити кваліфікацію персоналу; підвищити якісні параметри дистанційного обслуговування клієнтів; збільшити частки клієнтів, які користуються дистанційним банківським обслуговуванням; збільшення кількості послуг та видів платежів за допомогою дистанційного банківського обслуговування.ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. The object of the study is the mechanism of remote customer service at the bank. The study focuses on remote methods of servicing customer banks.Theoretical bases of remote customer service in the banking services market are analyzed; types of remote customer service are investigated; methods of assessment are defined; assessment of the development of payment systems in Ukraine; the status of remote customer service in the banking services market of Ukraine is analyzed; application of remote banking service in JSC "Ukrsibbank" is analyzed; problems of remote banking services in Ukraine are highlighted; the analysis of the impact of the use of remote customer service on the bank's costs; foreign experience of remote customer service is investigated. It is proposed on the basis of the conducted research: to expand the composition and qualification of the units involved in remote customer service, to improve the skills of the staff; improve the quality parameters of remote customer service; increase the proportion of customers using remote banking; increasing the number of services and types of payments through remote banking.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectцифровізаціяru_RU
dc.subjectдистанційне банківське обслуговуванняru_RU
dc.subjectсистема «клієнт-банк»ru_RU
dc.subjectінтернет-банкінгru_RU
dc.subjectмобільний банкінгru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectdigitalizationru_RU
dc.subjectremote bankingru_RU
dc.subjectclient-bank systemru_RU
dc.subjectinternet bankingru_RU
dc.subjectmobile bankingru_RU
dc.subject072 фінанси, банківська справа та страхуванняru_RU
dc.subjectкафедра банківської справиru_RU
dc.titleРозвиток дистанційного обслуговування клієнтів на ринку банківських послуг Україниru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of remote customer service in the banking market of Ukraineru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.