Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10871
Назва: Конкурентні переваги банків на фінансовому ринку
Інші назви: Competitive Advantages of Banks in the Financial Market
Автори: Харченко, Т.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкуренція
фінансовий ринок
банки
конкурентні переваги
депозити
кредити
competition
financial market
banks
competitive advantage
deposits
loans
072 фінанси, банківська справа та страхування
кафедра банківської справи
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтовано, що банківський менеджмент має оперативно реагувати на негативний вплив факторів зовнішнього середовища, формувати та реалізовувати стратегії підвищення своїх конкурентних переваг, які здатні позитивно виокремити їх у конкурентному середовищі. Доведено, що ефективне управління конкурентною позицією банку може забезпечити стійкий фінансовий стан банку та слугувати основою формування його конкурентної стратегії. Проведено оцінку конкурентних позицій банків України у конкурентному середовищі та визначено можливість зробити прогноз щодо їх змін у майбутньому. У дослідженні узагальнено теоретичні підходи до визначення конкурентних переваг банків в умовах конкуренції; проведено аналіз конкурентних позицій вітчизняних банків на фінансовому ринку, запропоновано пропозиції щодо вдосконалення процесів формування конкурентних переваг банків України.
The paper argues that banking management should respond promptly to the negative impact of environmental factors, formulate and implement strategies to enhance their competitive advantage, which can positively distinguish them in a competitive environment. It is proved that effective management of a bank's competitive position can ensure a stable financial position of the bank and serve as a basis for shaping its competitive strategy. The competitive positions of Ukrainian banks in the competitive environment have been evaluated and the possibility of forecasting their changes in the future has been determined. The study generalizes theoretical approaches to determining the competitive advantages of banks in a competitive environment; the analysis of competitive positions of domestic banks in the financial market, proposes to improve the processes of formation of competitive advantages of Ukrainian banks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10871
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.