Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10892
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі туристичної агенції)
Інші назви: Ways to improve the competitiveness of the enterprise (on the example of travel agency)
Автори: Банєва, В.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкуренція
підприємство
проект
competitiveness
competition
enterprise
project
project analysis
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
кафедра економіки, права та управління бізнесом
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття конкуренція та конкурентоспроможність підприємства; наведено характеристику факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Наведено загальну характеристику ТА «Viki Travel»; проведено аналіз його фінансового стану; здійснено оцінку конкурентоспроможності підприємства. Розраховано критерії економічної ефективності розробленого проекту, виявлено можливі ризики, пов’язані з його функціонуванням.
The essence of the concept of competition and competitiveness of the enterprise is considered. The characteristics of the factors influencing the competitiveness of the enterprise are presented. The general description of travel agency is presented; an analysis of its financial status. An assessment of the company's competitive position has been made. The criteria of the economic efficiency of the developed project are calculated, the potential risks associated with its functioning are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10892
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Банєва В.В. Кваліфікаційна робота.pdf195,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Банєва В.В. Реферат.pdf329,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.